【電影】12008[2.15]《鋼之鍊金術師劇場版:嘆息之丘的神聖之星》


3樓貓 發佈時間:2022-09-12 17:34:57 作者:潮爆Ryohei Language

       闊別2年,再次迎嚟“鋼煉”全新劇場版,突然間,6年前愛德華兄弟嘅回憶又再湧現眼前,有種說不出嘅懷念,說不出嘅感動。

    隔佐咁耐,當我已經幾乎忘記荒川弘嘅時候,那邊竟然開始播放全新嘅“鋼煉”TV版,但已經不再年少嘅我只匆匆睇佐第一集就放棄了,因為真喺冇咁多時間去追,最後唯獨喺電腦度留低佐YUI嘅《Again》。曾經如此迷戀呢部動畫,再次相遇果一刻如意料之中地激動,不枉一等啊。

    好中肯咁講,我覺得本作雖仍然精彩,但真喺不比09年嘅首部劇場版《卡巴拉的征服者》,無論喺編排定畫面,連音樂都無法同前作嘅名曲《Lost Heaven》相提並論,想當年,“鋼煉”嘅配樂同OP、EP可喺時代象徵啊,還有劇本中那個米洛斯我怎麼看來看去都覺得喺伊修巴爾嘅翻版?難道就有如此多人體煉成陣都市竟然冇人發現?

    儘管有不如意,但感情真的為佢補回好多分數,網上叫好聲一片亦基本上嚟自於經歷過舊TV版嘅同輩,其實所有搭上“鋼煉”嘅嘢喺“鋼煉”迷心中都絕對喺精品吧,呢個或者就喺荒川弘同水島精二嘅神奇之處,再從側面證明當年嘅原作喺何等嘅傳奇。

    無條件支持,2年先一次,唔推薦唔得啊,不收藏。

動畫信息

鋼之鍊金術師:嘆息之丘的聖星
中文名:鋼之鍊金術師:嘆息之丘的聖星
原 名:鋼の錬金術師 嘆きの丘の聖なる星
又 名:鋼之鍊金術師:米洛斯的聖星 / 鋼之鍊金術師:嘆息之丘的神聖之星 / Fullmetal Alchemist: Swieta Gwiazda Milos
首 播:2011-07-02(日本)
IMDb:tt1776196

相關閱讀

最近更新

隨機推薦


© 2022 3樓貓動漫 站點地圖 廣告合作:asmrly666@gmail.com