(用粵語寫的)睇完《翼年代記 東京默示錄》


3樓貓 發佈時間:2022-07-21 05:27:22 作者:黑水仔 Language

睇完晒3集,就有想哭既衝動,全因我最愛既法依,距迷人既藍眼睛被小狼活生生甘食左……

我當時嚇到真系想哭,點解小狼會變到甘殘忍,就連黑鋼求距停手放過法依,距都好似完全聽唔到。

喪心病狂既小狼簡直就係一個殺人狂魔,見血就飲,居然仲想食晒法依兩隻眼……

為左紀念法依呢個慘痛時刻,請大家一起默哀……

懷念法依漫畫的樣子:http://tieba.baidu.com/f?kz=189010810

相比之下,無論小櫻後面點樣努力刻苦,受傷,堅持,我都冇被觸動,睇見鮮血淋漓既距,我仲想講句:抵死!

講句真心話,我真系唔明小櫻一日到黑都甘沉睡,要周圍既人為距奔波勞碌,距有咩甘厲害啊!!

最老土的答案米就係:善良之心。

仲有黑鋼,為左保住法依條命,一心左法依既餌,卑距一輩子甘吸自己D血維持生命。

 期待動畫快點更新……

動畫信息

翼:東京默示錄
中文名:翼:東京默示錄
原 名:ツバサ TOKYO REVELATIONS
又 名:Tsubasa Tokyo Revelations
首 播:2007-11-24
IMDb:tt1234258

相關閱讀

最近更新

隨機推薦


© 2022 3樓貓動漫 站點地圖 廣告合作:asmrly666@gmail.com